Het 5-meiplein in Maarn voor Van de Haar

Van de Haar heeft onlangs de eerste werkzaamheden aan het 5 Mei-plein in Maarn afgerond. Wij verzorgden op dit project de online communicatie om bewoners te informeren en te betrekken bij de werkzaamheden. Je leest hieronder hoe we dit aanpakten.

“Een fijne samenwerking met een duidelijk inzicht van het bereikte doel!” – Van de Haar.

Impressies
0 K
Kliks
0 K
Omgevingsscore
0 %

Direct goed geïnformeerd

Bij werkzaamheden is het belangrijk dat omwonenden en weggebruikers aan de voorkant al geïnformeerd worden. Dit voorkomt verwarring en frustratie tijdens de uitvoering. Vandaar dat ervan tevoren is gekeken naar het gebied dat bereikt moest worden. Twee weken voorafgaand aan de werkzaamheden zijn vervolgens binnen dit gebied verschillende berichten gedeeld.

De berichten die wij deelden bestonden uit verschillende tekstversies en werden gedeeld via Facebook, Instagram, LinkedIn, Google Ads, Google Search en YouTube. Zo werd de doelgroep constant bereikt op een manier die voor elk individueel persoon het meest van toepassing was.

Halverwege het project wijzigde de planning onverwacht. Via social media werden we hierop geattendeerd en binnen 10 minuten stond de campagne offline. We namen direct contact op met onze opdrachtgever, stemden de nieuwe datum af en hadden de campagne in één uur weer live met de juiste informatie.

De snelle, transparante en pro-actieve manier van communiceren werd positief ontvangen door zowel de omgeving als onze opdrachtgever. We ontvingen complimenten over de alertheid en professionaliteit van onze aanpak. Een mooi voorbeeld van hoe goede monitoring en samenwerking leidt tot vertrouwen en betrokkenheid.

Deel dit bericht via:

Meer nieuws

Omdat jij klachten voorkomt én zorgt voor draagvlak.

Zet jouw eerste campagne op met Bouwcommunicatie-as-a-Service. Geen training nodig. Geen ruis. Jij regelt het gewoon als een BaaS.

Word ook een BaaS

In 30 minuten krijg je een helder beeld van hoe jij Bouwcommunicatie-as-a-Service inzet voor jouw projecten. Geen verkooppraatje, maar praktisch advies en een korte tour door het platform. Zo weet je direct wat het jou kan opleveren.